Ice Tea: Det är ju det jag menar, han håller inte när tempot är så här.
Jag hoppas för hans skull att NHL-lockouten tar slut, även om jag för egen del inte vill det, men det är bara för sorrgligt att se en gammal hjälte göra bort sig så pass mycket som han gör..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag hoppas för hans skull att NHL-lockouten tar slut, även om jag för egen del inte vill det, men det är bara för sorrgligt att se en gammal hjälte göra bort sig så pass mycket som han gör..