1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 491925

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2005-01-20
Kan bara lida med pojkarna... taktiken stämmer till fullo i den tredje perioden och man har klart övertag på färjestad..
hade det varit någon rimlighet i det hela hade Timrå fått poängen.. Nilsson, med bättre träff hade han avgjort, så händer detta med Kåberg..
Där måste jag klaga på KalleK som helt klart skulle ha brytit redan vid blå linjen, pojken är inte riktigt i matchform, känns det som

Bara att bita ihop, vi har bevisat ikväll och flera gånger förut att vi aldrig viker ned oss, det här kommer bära långt ändå, och Malmoe får igen detta på Lördag, var så säkra..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer