Ambroo: Fick inte gahna en riktigt ful smäll i den första halvan av matchen? Kan ju vara något sånt.
Men Nordgren måste fan börja titta lite på Hagos checkande. Killen ställer sig ju och väntar på pass i hörnet och när det kommer så kliver han bakom backen och verkar på nåt sätt vänta på den där 1/20-gången då pucken hoppar över klubbladet på backen och friställer honom. Det är patetiskt att se.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men Nordgren måste fan börja titta lite på Hagos checkande. Killen ställer sig ju och väntar på pass i hörnet och när det kommer så kliver han bakom backen och verkar på nåt sätt vänta på den där 1/20-gången då pucken hoppar över klubbladet på backen och friställer honom. Det är patetiskt att se.