1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 492032

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2005-01-20
Olle: Det känns lite som att tåget gick idag i kampen om andraplatsen. Åtminstone en liten rälsbuss. Sur upplösning i de två arenorna med osannolika duon Pihl-Kåmark som fixade ytterligare två poängs försprång till Klöbben.
 
Det är lite grand läge att titta neråt i tabellen. Inte för att jag tror att vi missar topp fyra men det är intressant att se vilka som placerar sig femma och sexa. Hade vi varit topp två hade jag varit tvärsäker på semi, inget av lagen som ligger och krigar om sjunde-åttonde tar Timrå i bäst av sju. Nu är jag lite orolig.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer