Olle: Om vi ska snacka skott så förstår inte jag att man inte kör nonstop med Aalto i PP, som det är nu spelar han 30-40 sekunder...titta bara på hur FBK använder Chara, han spelar i stort sett hela tiden i varje PP.
Det är bara mata Teemu med puckar och köra med två man framför mål, det skulle bli livsfarligt varje gång!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är bara mata Teemu med puckar och köra med två man framför mål, det skulle bli livsfarligt varje gång!