liston: Det låter självfallet inte fel...en riktigt mysig uppställning :) Men man får ju tänka på hur PP uppställning nr 2 ska se ut också...jag ser gärna Modin på backen i ett PP men inte tillsammans med Aalto..."kaka på kaka" ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men man får ju tänka på hur PP uppställning nr 2 ska se ut också...jag ser gärna Modin på backen i ett PP men inte tillsammans med Aalto..."kaka på kaka" ;)