Helg Ernest: Det jag tycker har varit positivt med Sundin är att han har gett 110% i varje byte han har fått chansen. Dock har han inte fått så många chanser under detta lockoutår. All heder åt honom för att han visar att han har ett hjärta! Men framförallt: Lycka till! Vart du än hamnar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dock har han inte fått så många chanser under detta lockoutår. All heder åt honom för att han visar att han har ett hjärta!
Men framförallt: Lycka till! Vart du än hamnar.