RTS: Var det inte snack om att läktargruppen skulle stå tillbaka för "några andra som skulle sköta supportrandet mycket bättre", eller var det bara snack från dessa? Måste ha varit årets sämsta klack (jag var hemma med lillan), och årets sämsta match (tur att man slapp se den då). Nu manglar vi lillebror på tisdag !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Måste ha varit årets sämsta klack (jag var hemma med lillan), och årets sämsta match (tur att man slapp se den då).
Nu manglar vi lillebror på tisdag !