Vi har en ny arena. Vi ligger trea i elitserien. Vi har tagit 3 poäng i den senaste matchen. Vi var tillsammans 5500 personer som såg matchen. Vi har ett lag med stjärnor.
Och likt förbannat är vi inte nöjda och glada. (jodå....jag är det).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har en ny arena.
Vi ligger trea i elitserien.
Vi har tagit 3 poäng i den senaste matchen.
Vi var tillsammans 5500 personer som såg matchen.
Vi har ett lag med stjärnor.
Och likt förbannat är vi inte nöjda och glada. (jodå....jag är det).