friskan: 2-1 mot MIF tycker jag är som en förlust. Med tanke på hur mycket de andra lagen spöar dom. Jag tror dom är i en formsvacka nu och den måste dom ur för att få behålla 3e platsen elloer tom få en fördelaktigare 2a platts när det drar ihop sig för lottningen. Men , visst . Bättre nu en i slutspelet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Med tanke på hur mycket de andra lagen spöar dom.
Jag tror dom är i en formsvacka nu och den måste dom ur för att få behålla 3e platsen elloer tom få en fördelaktigare 2a platts när det drar ihop sig för lottningen.
Men , visst . Bättre nu en i slutspelet.