Tror säkert Lillkenta har en mening med det här, är det inte modo på tisdag och vill ha spelarna är taggade och därför stod dom över? visst var Mandervills armbåge ful, men denne vilar för nästa match skulle tro det är lite små skavanker. 3 poäng är huvudsaken fast jag tyckte Malmö spelade bra efter resurserna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror säkert Lillkenta har en mening med det här, är det inte modo på tisdag
och vill ha spelarna är taggade och därför stod dom över? visst var Mandervills armbåge ful, men denne vilar för nästa match skulle tro det är lite små skavanker. 3 poäng är huvudsaken fast jag tyckte Malmö spelade bra efter resurserna.