Okey, tack för svaren. Vad det gäller matchen så var den inte speciellt sevärd och jag tyckte det var synd att inte Manderville 0ch Nilsson var med. Den typen av spelstil/inställning som dom besitter skulle ha passat bra igår...
Nu hoppas jag bara på att det droppar in nåt nyförvärv som spetsar till laget innan slutspelet startar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad det gäller matchen så var den inte speciellt sevärd och jag tyckte det var synd att inte Manderville 0ch Nilsson var med. Den typen av spelstil/inställning som dom besitter skulle ha passat bra igår...
Nu hoppas jag bara på att det droppar in nåt nyförvärv som spetsar till laget innan slutspelet startar.