Förutsatt att de angivna linorna på Swehockey stämmer med verkligheten kan det bli en intressant match. Nordgren - Z - Carlsson, samt Hedström - Hagos - Modin känns klockrena. Förhoppningsvis kan det bli lite snurr på andrakedjan nu.
Lules lag skrämmer föga. Tar vi inte tre komfortabla poäng i afton är det något som är jävligt fel på sakernas tillstånd. Knappt några backar, ingen Ledin. Borde bara kunna gå på ett sätt. Nu är ju inte riksbusen #1 med heller, så det borde inte bli så mycket skador...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lules lag skrämmer föga. Tar vi inte tre komfortabla poäng i afton är det något som är jävligt fel på sakernas tillstånd. Knappt några backar, ingen Ledin. Borde bara kunna gå på ett sätt.
Nu är ju inte riksbusen #1 med heller, så det borde inte bli så mycket skador...