actionleif: Ja gud och jag hade våra blickar på dessa sköna damer också när matchen var som tråkigast....;) Mera såna vakter så blir det så mycket trevligare att gå på hockey....Bort med Broiler brytarna och in med vackra damer istället....Bra jobbat brynäs..!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja gud och jag hade våra blickar på dessa sköna damer också när matchen var som tråkigast....;) Mera såna vakter så blir det så mycket trevligare att gå på hockey....Bort med Broiler brytarna och in med vackra damer istället....Bra jobbat brynäs..!!!