General_Moisio: Ja vi har en målvakt som kan bänka Kiprusoff... Kapanen klockren, oerhört skönt för honom i debuten. Dessutom tyckte jag att Modin var ett snäpp styggare idag, det lossnar nog rejält snart! Tuff match på tisdag, sura Jyrgårdare vill ha revansch. Nån mer än jag som ska dit?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kapanen klockren, oerhört skönt för honom i debuten.
Dessutom tyckte jag att Modin var ett snäpp styggare idag, det lossnar nog rejält snart!
Tuff match på tisdag, sura Jyrgårdare vill ha revansch.
Nån mer än jag som ska dit?