General_Moisio: Det var lite flyguppvisning över det hela... Jag älskar Mora IK, dom har samma utgångsläge som Timrå hade i vårt första år i Eliten, pressens hackkyckling, "sist i serien", typ! Som dom har vänt underlägen i höst, och skridsko åker dom, fast vi åker bättre! "En av dom bästa matcherna du sett..." vi kanske gillar samma sorts hokky! Eller skulle du föredra Björklöven-Malmö (dåligt skämt!) (fast det finns tydligen dom som gillar sån hockey också!)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag älskar Mora IK, dom har samma utgångsläge som Timrå hade i vårt första år i Eliten, pressens hackkyckling, "sist i serien", typ!
Som dom har vänt underlägen i höst, och skridsko åker dom, fast vi åker bättre!
"En av dom bästa matcherna du sett..."
vi kanske gillar samma sorts hokky!
Eller skulle du föredra Björklöven-Malmö (dåligt skämt!)
(fast det finns tydligen dom som gillar sån hockey också!)