Herminator: En ide kan ju vara att hyra in sig i källaren på ungdomskansliet, där skulla SK kunna ordna uppvärmning inför matcherna under slutspelet. Visning av bortamatcherna på storbildstv etc, etc.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En ide kan ju vara att hyra in sig i källaren på ungdomskansliet, där skulla SK kunna ordna uppvärmning inför matcherna under slutspelet.
Visning av bortamatcherna på storbildstv etc, etc.