Bragd-Birger: Verkar väl osäkert om vi får se någon Ulf Dahlén i Timrå IK över huvud taget. Följande står att läsa i Dagbladet:
"Han låter överhuvudtaget tveksam till att det blir något spel med TIK under slutspurten av grundserien och under SM-slutspelet. — Jag pratar med Kent (Norberg, sportchef) varje dag och vi kollar av läget. Men det ser ut som NHL-lockouten håller i sig och det var ju tänkt att det var i fall den blir avblåst jag skulle vara med, säger Dahlén."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Han låter överhuvudtaget tveksam till att det blir något spel med TIK under slutspurten av grundserien och under SM-slutspelet.
— Jag pratar med Kent (Norberg, sportchef) varje dag och vi kollar av läget. Men det ser ut som NHL-lockouten håller i sig och det var ju tänkt att det var i fall den blir avblåst jag skulle vara med, säger Dahlén."