Jag skulle vilja att man gör om Lillstrimmahallen till ett öltält där man kan lyssna på underhållning 3-4 timmar innan match.
Att man visar alla bortamatcherna i restaurangen på storbildsskärmar, en i varje kortsida. Där kan man servera en bit mat och en pilsner. Det är ju trots allt roligare att vara flera som följer matcherna.
Ja jag vet, men alla kan inte åka med på bortamatcherna, och detta kan ses som ett alternativ till att vara och se matcherna live.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att man visar alla bortamatcherna i restaurangen på storbildsskärmar, en i varje kortsida. Där kan man servera en bit mat och en pilsner. Det är ju trots allt roligare att vara flera som följer matcherna.
Ja jag vet, men alla kan inte åka med på bortamatcherna, och detta kan ses som ett alternativ till att vara och se matcherna live.