Friskan: Jag är inte medlem i föreningen...*skäms* Men LOVAR att jag varje säsong från och med nu skall betala medlemskap i Timrå IK! Är "bara" medlem i klacken!
Hoppas du har förståelse för mitt snedsprång? Ska bättra mig, liten har blivit STOR och ska lära mig av min ungdomliga synder!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men LOVAR att jag varje säsong från och med nu skall betala medlemskap i Timrå IK! Är "bara" medlem i klacken!
Hoppas du har förståelse för mitt snedsprång? Ska bättra mig, liten har blivit STOR och ska lära mig av min ungdomliga synder!
GO TIMRÅ GO!
ÄLSKA TIK 4-EVER!