Bra krönika! Kul med åsikter. Håller definitivt inte med om allt men det måste man inte göra.
Det där om Thåström låter mycket skumt. Vad är din grund för det? Är han suppleant så förstår jag att han inte har rösträtt men "inte rätt att yttra sig"? Tillåt mig tvivla. Har ingen aning egentligen men tycker att Thåström är ett kul namn på papperet med bra krogar och skön attityd sett från avstånd. Tror säkert att han kan göra mycket nytta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det där om Thåström låter mycket skumt. Vad är din grund för det? Är han suppleant så förstår jag att han inte har rösträtt men "inte rätt att yttra sig"? Tillåt mig tvivla. Har ingen aning egentligen men tycker att Thåström är ett kul namn på papperet med bra krogar och skön attityd sett från avstånd. Tror säkert att han kan göra mycket nytta.