Det enda sakfelet som jag hittar är Thåströms möjligheter till rösträtt, om man sitter som suppleant så skall man bara kallas in vid det tillfälle som en ordinarie inte kan närvara vid mötet. Och då får suppleanten automatiskt rösträtt vid detta tillfälle. Sedan hittar i alla fall jag inga fler sakfel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
får suppleanten automatiskt rösträtt vid detta tillfälle.
Sedan hittar i alla fall jag inga fler sakfel.