Det inte många verkar fatta är att styrelsen värvar inte spelare till laget, de tillhandahåller en budget för inköpen som sedan sportansvariga får använda som de tycker bäst! Sportansvariga inför denna säsong var Peo Larsson och Nubben. Sen gäller det ju att hitta bästa möjliga spelare för pengarna. Att de sen blir sjukpensionärer kan ju ingen förutse.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sportansvariga inför denna säsong var Peo Larsson och Nubben. Sen gäller det ju att hitta bästa möjliga spelare för pengarna. Att de sen blir sjukpensionärer kan ju ingen förutse.