ståpäls: 3;a är ju bättre än att vara 4;a helt klart. Här gäller det att kämpa sig ända in i kaklet. Både vi och FBK har Mif kvar. Sedan har FBK att möta SSK borta och vi MoDu hemma. BIT IHOP OCH KOM IGEN NU TIMRÅ-GUBBS!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Här gäller det att kämpa sig ända in i kaklet.
Både vi och FBK har Mif kvar. Sedan har FBK att möta SSK borta och vi MoDu hemma.
BIT IHOP OCH KOM IGEN NU TIMRÅ-GUBBS!