Det bedrövliga är dom verkar ha haft århundradets sämsta försäsongsträning. Tjigång och Tranviken blir man ju knappast elitseriespelare i ishockey av. Men dom tjänar väl så lite att man inte kan kräva att dom sköter sin träning under uppbyggnadsfasen av säsongen*snett leende* Hoppas bara att Molla kör skiten ur dom under OS-uppehållet i alla fall annars så kommer nog kvalserien att ta en ända med förskräckelse.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
elitseriespelare i ishockey av.
Men dom tjänar väl så lite att man inte kan kräva att dom sköter sin träning under uppbyggnadsfasen av säsongen*snett leende*
Hoppas bara att Molla kör skiten ur dom under OS-uppehållet i alla fall annars så kommer nog kvalserien att ta en ända med förskräckelse.