1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 51743

Sv: Tungt...
Laken mfl: Detta fick jag oxå höra för ett tag sedan att Timrå var det sämst tränade lag som Molla tagit över, låter inte alls bra om det är sant. Men nu verkar det juh ändå som Molla håller på å vända skutan till det positivare slaget, nu har vi ett spel iaf, även om vi inte orkar hela vägen, så spelar vi iaf fan så mycket bättre än vad vi gjorde de första 25 omgångarna...

Nu äre bara knyta näve å träna ner sig så man hittar spelet å toppformen till Kvalserien!

FORZA TIMRÅ!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...