Jag känner ganska stor ilska och frustration över beslutet på 3 matchers avstängning för Marcus Nilsson. Tycker att diciplinnämnen ännu en gång har visat på typisk stockholmsvänlighet och fina lottoegenskaper.
Det är som en gissningslek när de sätter sig för att besluta om avstängningar. Skrika åt domaren: 2 matcher Slita ur ögonen mot motståndare: 3 matcher Tacklas i ryggen: 8-9 matcher
Jaja men det är väl vad man hade väntat sig från den diciplinnämnd som även tidigare visat stor avsaknad av känsla..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är som en gissningslek när de sätter sig för att besluta om avstängningar.
Skrika åt domaren: 2 matcher
Slita ur ögonen mot motståndare: 3 matcher
Tacklas i ryggen: 8-9 matcher
Jaja men det är väl vad man hade väntat sig från den diciplinnämnd som även tidigare visat stor avsaknad av känsla..