John K: Jag håller helt och hållet med dig! VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP!! Hatar då folk väljer att lägga sig, det är ju fanimig bara 2-1 i matcher! Vinner vi båda hemma nu har vi 2 matcher på oss att avgöra!
Uppmanar varenda själ i E.ON Arena torsdag-lördag att ställa upp för laget nu, föra ett jäääkla liv och fullkomligt b ä r a fram laget till segrar!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP!! Hatar då folk väljer att lägga sig, det är ju fanimig bara 2-1 i matcher! Vinner vi båda hemma nu har vi 2 matcher på oss att avgöra!
Uppmanar varenda själ i E.ON Arena torsdag-lördag att ställa upp för laget nu, föra ett jäääkla liv och fullkomligt b ä r a fram laget till segrar!
Ge inte upp, snälla Tikare!