Syndes ju att grabbarna kan gå på offensiven efter DIF:s 2-1 mål. Fullt övertygad om att coachningen inte tillåter en högre forchecking än det som har varit matcherna tre!!!! Säkra hem och kontra. Med andra ord, håll inte till i motståndarnas zon.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Syndes ju att grabbarna kan gå på offensiven efter DIF:s 2-1 mål. Fullt övertygad om att coachningen inte tillåter en högre forchecking än det som har varit matcherna tre!!!! Säkra hem och kontra. Med andra ord, håll inte till i motståndarnas zon.