Ja här får man ju aldrig gnälla,h är ska man ju jubla och va glad när Timrå spelar med huvudet under armen.
Jo visst Timrå har 2 raka hemmamatcher, om man hade haft Frölundastabilitet på hemmaplan hade jag jublat, nu kan det lika gärna bli 2 förluster.
I kväll var det pinsamt tydligt hur mycket vi lever på våra NHL-spelare precis somvåra motståndare hävdar. Och Hedström får frispel, jag är inte förvånad, han ska fanimej bänkas nästa match.
Timrå börjar alltmer likna det LHC som det skrattades så rått åt förra slutspelet. För första gången så får Timrå inte vara Underdogs och då klarar man inte av att leva upp till förväntningarna.
Det enda positiva var Modins uppryckning samt Manges och Mandervilles fortsatta kämpande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja här får man ju aldrig gnälla,h är ska man ju jubla och va glad när Timrå spelar med huvudet under armen.
Jo visst Timrå har 2 raka hemmamatcher, om man hade haft Frölundastabilitet på hemmaplan hade jag jublat, nu kan det lika gärna bli 2 förluster.
I kväll var det pinsamt tydligt hur mycket vi lever på våra NHL-spelare precis somvåra motståndare hävdar. Och Hedström får frispel, jag är inte förvånad, han ska fanimej bänkas nästa match.
Timrå börjar alltmer likna det LHC som det skrattades så rått åt förra slutspelet. För första gången så får Timrå inte vara Underdogs och då klarar man inte av att leva upp till förväntningarna.
Det enda positiva var Modins uppryckning samt Manges och Mandervilles fortsatta kämpande.