Redheart: Jag är så fruktansvärt less, Timrå har gjort 3 "dåliga" matcher. Enda trösten är att DIF egentligen inte har spelat så mycket bättre. Ställningen i den här matchserien har kunnat varit precis hur som helst.
Vi bröt DIFs serv direkt, tappade sedan vår och nu höll DIF sin. Håller vi bara vår egen serv nu så spelar vi semi! Men som när en annan spelar korp-tennis så är det ju inte alltid en fördel att serva. Men nu är ju inte det här korp-tennis heller. Nä nu svammlar jag å det grövsta, skönt dock att skriva av sig lite iaf...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi bröt DIFs serv direkt, tappade sedan vår och nu höll DIF sin. Håller vi bara vår egen serv nu så spelar vi semi! Men som när en annan spelar korp-tennis så är det ju inte alltid en fördel att serva. Men nu är ju inte det här korp-tennis heller. Nä nu svammlar jag å det grövsta, skönt dock att skriva av sig lite iaf...