I dag skall ingen dö, jo förresten, möjligen Djurgårdsspelet då. I övrigt skall vi komma till arenan med inställningen att publiken skall bidra till arbetet som sjätte utespelaren på isen, nej vi kan ta i ännu mera så att vi blir som den sjunde! Ge järnet! Krossa DIF! Vi ger aldrig upp!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I dag skall ingen dö, jo förresten, möjligen Djurgårdsspelet då. I övrigt skall vi komma till arenan med inställningen att publiken skall bidra till arbetet som sjätte utespelaren på isen, nej vi kan ta i ännu mera så att vi blir som den sjunde! Ge järnet! Krossa DIF! Vi ger aldrig upp!