1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 520688

Sv: I dag är en fin dag att dö på
Snygg och passande trådrubrik. Blir det måhända Timrås sista dödsdans som kan bevittnas i eftermiddag? Kommer man innan nedsläpp åka fram till timråklacken och skandera 'Vi som ska dö saluterar er' ?

Rent oddsmässigt borde Timrå dock vinna idag. Djurgården må ha urinerat på oss, men fyra raka skulle Timrå inte ens släppa mot Frölunda. Å andra sidan verkar de berömda marginalerna - som man tydligen vill förlita sig på - inte bry sig om sannolikhetslära.
Vore dock lite mer värdigt att få avsluta säsongen med en begravningsöl i Globen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer