Nu ska man till Globen på måndag. Fan - det här kan vi vända. Enligt rapporter på plats hade DIF inte många farligheter... 12 skott eller nått på hela matchen...enligt Jonasson var det dock förståss knallhårt...Sicken pajas!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Häääääääääääääääärligt!!!
Nu ska man till Globen på måndag. Fan - det här kan vi vända. Enligt rapporter på plats hade DIF inte många farligheter... 12 skott eller nått på hela matchen...enligt Jonasson var det dock förståss knallhårt...Sicken pajas!
Tippade 6-1, men jag spar gärna 3 till måndag!!!