Pluto: hehe.. ja Nilsson är helt klart en f*t*a! men hörde du var herr Nilsson sa till Hedström innan? Han måste ju ha sagt nåt för att han skulle bli så förbannad :) ljudupptagningen funkade visst lite dåligt
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men hörde du var herr Nilsson sa till Hedström innan? Han måste ju ha sagt nåt för att han skulle bli så förbannad :) ljudupptagningen funkade visst lite dåligt