Tror inte dom törs spela så offencivt i PP hädanefter.
Magnus Nilsson gjorde garanterat snyggaste målet. Som tyvärr speakern sa att det var Za. Men det var så jävla snyggt att han trodde väll att det måste ha varit Za.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi spillde knappt nått blod.
Vi kom, vi sågs, vi segrade.
3-1 varav 2 med en man mindre.
Tror inte dom törs spela så offencivt i PP hädanefter.
Magnus Nilsson gjorde garanterat snyggaste målet. Som tyvärr speakern sa att det var Za. Men det var så jävla snyggt att han trodde väll att det måste ha varit Za.
PAX vo BISCUM Djyrgården