JimmyH: Ramsor som hånar våra spelare? Ursäkta, men du tycker alltså att en ramsa som "Så kom igen..." är hånande? Är det då bättre enligt dej att stå och gorma åt VÅRA spelare att de är sopor när vi spelar dåligt?
Du själv brukar ha en förkärlek för att be mej hålla käften...idag var det visst andra som drog på sig den irritationen. Måste vara skönt att vara felfri när vi andra är så hopplöst värdelösa!
Så att skrika sig hes är stort men att skrika tajmat är större? Ja det förklarar ju varför så många står med munnarna stängde såfort vi ligger under...fan vad dum jag är som inte har förstått att man ska vara tyst då.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ursäkta, men du tycker alltså att en ramsa som "Så kom igen..." är hånande?
Är det då bättre enligt dej att stå och gorma åt VÅRA spelare
att de är sopor när vi spelar dåligt?
Du själv brukar ha en förkärlek för att be mej hålla käften...idag
var det visst andra som drog på sig den irritationen. Måste vara skönt
att vara felfri när vi andra är så hopplöst värdelösa!
Så att skrika sig hes är stort men att skrika tajmat är större?
Ja det förklarar ju varför så många står med munnarna stängde
såfort vi ligger under...fan vad dum jag är som inte har förstått
att man ska vara tyst då.