JimmyH: Suck. Ännu en diskussion om vem som skrek vad åt vem hur högt och när. Skönt att det låter åtminstone men det är väl olika delar av klacken som skriker åt varandra mest. Följande åsikter har jag:
1) Kom igen ramsan är INTE ett hån. Jag har alltid tolkat den som "fortsätt kämpa" snarare än "börja kämpa". Sen tycker jag i och för sig att den är rätt tråkig.
2) Håna gärna djurgårdare men lägg ner hån av varandra. Goes both ways. Allways.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
JimmyH: Suck. Ännu en diskussion om vem som skrek vad åt vem hur högt och när. Skönt att det låter åtminstone men det är väl olika delar av klacken som skriker åt varandra mest. Följande åsikter har jag:
1) Kom igen ramsan är INTE ett hån. Jag har alltid tolkat den som "fortsätt kämpa" snarare än "börja kämpa". Sen tycker jag i och för sig att den är rätt tråkig.
2) Håna gärna djurgårdare men lägg ner hån av varandra. Goes both ways. Allways.