1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 521313

Sv: Den s k Läktargruppen
Jag vill bara säga en sak....varför kan inte alla supporters i Timrå klacken vara sams och skrika med varann i stället mot varann. När alla skriker tillsammans blir det än sjudundrande stämning i hallen. t.e.x när timrå ik tog ledningen med 2-1 som i dag när alla skrek tjalalala . . . Vilken j*vla stämming det var då tack´vare att alla skrek tillsammans
PS. hehe varför skulle ni i Tifo gruppen hä en trumma borta vi Djurgårds klacken skulle bara vara kul att veta
Röd och vit hockeydynamit

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer