1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 521353

Sv: Den s k Läktargruppen
orion, selina, redhat, etc, etc, etc, etc: Håller inte med just er särskilt mycket. Gör heller inte det denna gång.

orion: Vad är det du klagar på? Öh? Öh!?
Att vi reagerar på att folk har absolut noll blick. Fulla homosapiens som inte fattar särskilt mycket av vad en puck---------usling är? Hua.

Vissa ramsor har så pinsamt dålig tajmning. Håller med Jimmy där.

Alltid lika härligt med klack-diskussioner. Alla är vi olika. Ha ha ha ha.

Det är synd det.

Tur detta är slut snart. Så man slipper allt det här. Gud så underbart!!!!!!

JimmyH: redhat ville ju bara få igång mig i puben innan matchen ju. Ta inte så allvarligt på det han sa ;) He he.

Två raka i skrevet nu. Sen är det klart!


Mår illa av denna tråd, för övrigt. *spy*.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer