kalle1: Haha jo jag har sett det där, det är ju löjligt. Visste det var jävligt onödigt av honom, men tror du inte att det är så snacket går på plan? Sen tycker jag att det är dåligt av SVT att stå och filma.
Men om Jonte ska bli av stängd, så kan lika gärna alla spelare i elitserien bli avstängda.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men om Jonte ska bli av stängd, så kan lika gärna alla spelare i elitserien bli avstängda.