man blir fan upprörd, de här grabbarna är det bästa som hänt denna klack, även kallad samhall alt. solens if i fokmun. det jag vill kommentera är ramsvalet, är det knepigt att man ber folk hålla käften när det mals på med samma ramsa gång på gång oavsett läge i matchen och oavsett vad som händer på isen? "timrå ik är dom bästa..." är som allt med gyllene tider, ohyggligt uttjatad av ett gäng mongoloider...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
man blir fan upprörd, de här grabbarna är det bästa som hänt denna klack, även kallad samhall alt. solens if i fokmun. det jag vill kommentera är ramsvalet, är det knepigt att man ber folk hålla käften när det mals på med samma ramsa gång på gång oavsett läge i matchen och oavsett vad som händer på isen? "timrå ik är dom bästa..." är som allt med gyllene tider, ohyggligt uttjatad av ett gäng mongoloider...