1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 521483

Sv: Den s k Läktargruppen
Frella:
Det är ju en debatt som aldrig tar slut. Ibland verkar det som om det bara finns två alternativ. Antingen sjunger majoriteten 'fel' ramsa och skämmer ut oss inför hela hockeyvärlden, eller så sjungs 'rätt' ramsa av det fåtal personer som hittat nåt guldkorn på nån obskyr uzbekisk supportersida.

Man kanske skulle prova en mellanväg nån gång och försöka sprida ut de nyare ramsorna så att massan lär sig dem samtidigt som massan anstränger sig lite för att förnya sig ?

Som den gode Di Leva sa ' Vi har bara varandra'.

Nu återgår jag till jobbet och ni helglediga jävlar kan dra åt h-e. ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer