1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 521494

Sv: Den s k Läktargruppen
Jag vägrar svara på den helt fel ställda frågan i omröstningen.
Är det någon skillnad på läktargrupopen och TIFO gruppen ?
TIFO gruppen sköter sig bra och skall ha all eloge.
Läktargruppen skulle behövagå kurs hos Lill Kenta för att få lära sig vad Ödmjuk är och innebär.

Frågan är ju ställd så det blir ju bara dra åt helvet som är det mästy gångbara alternativet.

Alt 1 Bra. Nä, dom borde lyssna på folket på läktaren istället för att se på Tipsextra och hämmta inspiration därifrån.
Alt 2. Dåligt. Visst att dom inte just lyssnar på "Folket" , men i övrigt är dom bra.
Alt 3 Dra åt helvete. Ja, eftersom dom envisas med att vara envåldshärskare och trorr dom vet vad , vilka rammsor som är bäst och Försöker tysta delar av klacken då de inte var DOM som kommit med intiativet.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer