Redhat: Precis.. sen fick vi aldrig höra vad fröken Nilson sa heller... det lär ju knappast ha varit speciellt vänskapligt heller Nä, sånt här hör till slutspelet tycker jag... det blir en jäkla tändvätska inför måndag.. :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
det lär ju knappast ha varit speciellt vänskapligt heller
Nä, sånt här hör till slutspelet tycker jag... det blir en jäkla tändvätska inför måndag.. :)