Kvinnohund: Jag har inte protesterat mot det. Eftersom jag inte har en jävla aning vad dom bråkar om förutom det lilla jag läst. Däremot är frågan felställd överst. Det finns liksom inga andra alternativ att ta till en Dra åt helvete.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Eftersom jag inte har en jävla aning vad dom bråkar om förutom det lilla jag läst. Däremot är frågan felställd överst. Det finns liksom inga andra alternativ att ta till en Dra åt helvete.