Knylan: Det där blir ju lika fånigt åt andra hållet. Nog för att jag skulle vilja se dig med pappstrut men jag tror inte det är det som är budskapet heller. "Värderingarna har förflyttats", värdera mig hit och värdera mig dit. Om du/ni verkligen kallar andra för idioter på läktarna för att de sjunger "fel" så är det INTE okej i min bok i alla fall.
Men visst, det är en löjlig tråd från start till mål. Alla ni som tar heder och ära av varandra känner ju varandra. Kan ni inte diskutera saken på nästa periodpaus eller nåt?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Knylan: Det där blir ju lika fånigt åt andra hållet. Nog för att jag skulle vilja se dig med pappstrut men jag tror inte det är det som är budskapet heller. "Värderingarna har förflyttats", värdera mig hit och värdera mig dit. Om du/ni verkligen kallar andra för idioter på läktarna för att de sjunger "fel" så är det INTE okej i min bok i alla fall.
Men visst, det är en löjlig tråd från start till mål. Alla ni som tar heder och ära av varandra känner ju varandra. Kan ni inte diskutera saken på nästa periodpaus eller nåt?