Det ska bli så gudomligt skönt att slippa allt skit på apberget efter denna säsong, som förhudligen inte på långa vägar är slut. Jag har under hela denna säsong tröttnat något så in i helvete på detta och på allt felaktigt gnällande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det ska bli så gudomligt skönt att slippa allt skit på apberget efter denna säsong, som förhudligen inte på långa vägar är slut.
Jag har under hela denna säsong tröttnat något så in i helvete på detta och på allt felaktigt gnällande.
Skrik som en gris.