hockey*flickan: Man kan säga så här ! Bättre att låta med en gammal ramsa än att inte låta alls. Om jag har fattat rätt är det de hela går ut på i denna diskution. Som vanligt sätter sig vissa emot det för dom känner sig trampad på tårna. Sen var det ju diskutionen att somliga kör tyst i andra i klacken. Det får stå för dom, för det är kolosalt dumt tilltag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bättre att låta med en gammal ramsa än att inte låta alls.
Om jag har fattat rätt är det de hela går ut på i denna diskution.
Som vanligt sätter sig vissa emot det för dom känner sig trampad på tårna.
Sen var det ju diskutionen att somliga kör tyst i andra i klacken.
Det får stå för dom, för det är kolosalt dumt tilltag.
Jävla tur man inte står i klacken !