En klar, kall och fin dag. . Det är en bra dag att ge allt, till sista blodsdroppen. Vi skall kämpa, vi skall slåss, vi är dom vackraste och inget rubbar oss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är en bra dag att ge allt, till sista blodsdroppen.
Vi skall kämpa, vi skall slåss, vi är dom vackraste och inget rubbar oss.
Supportrarna har aldrig varit viktigare än i dag.
MOT GLOBEN !!!!!!!!!
ni som kan, nu tar vi dom !